Xclusive bir yolculuk deneyimine hazır mısınız? «Keşke özel şoförlü, konforlu bir araba kapıma kadar gelseydi!» dediğiniz her anda, Xclusive yanınızda! Özel Şoförlü Araç Hizmetimiz ile sizi ve sevdilkerinizi arzu ettiğiniz yere güvenli ve konforlu bir şekilde ulaştırıyoruz.

  • Özel şoförlü araç hizmetinden kimler faydalanabilir?

    Özel şoförlü araç hizmetinden Xclusive, Xclusive Doctors, ve BÜMED Xclusive kredi kartı ve ek kart sahipleri Xclusive Bankacılık veya Özel Bankacılık üyesi olmaları* halinde faydalanabilir.

    Ücretli Xclusive kredi kartı ve ek kartlarından birine sahip olan müşterilerimiz ise bu hizmetten herhangi bir koşul olmaksızın faydalanabilirler.

  • Özel şoförlü araç hizmetinden nasıl faydalanabilirim?

    Tek yapmanız gereken transferinizden en az 12 saat önce haftanın 7 günü, 09.00-23.00 saatleri arasında 0216 522 49 59 no’lu Xclusive Hizmet ve Concierge Hattı’nı arayarak rezervasyon yaptırmak.

    Rezervasyon sırasında bildirmeniz ve kredi kartı detaylarını belirtmeniz koşuluyla, misafirinizi de Özel Şoförlü Araç Hizmeti'nden yararlandırabilirsiniz. Misafir için yapılan rezervasyonlarda transfer bedeli kart sahibinin kredi kartından tahsil edilecektir. Rezervasyonunuz sırasında bildirmeniz kaydıyla hizmet yerleri arasında yer alan iki nokta arasında başka adreslere de uğrayabilir, ara alım yapabilirsiniz.

    Değişiklik taleplerinizi mesai saatleri içinde (haftanın 7 günü, 09.00-23.00 saatleri arasında) transferinizden en az 12 saat, iptal taleplerinizi ise 8 saat önce Xclusive Hizmet ve Concierge Hattı’nı arayarak bildirmeniz gerekir.

    Xclusive müşterisinin aynı gün ve aynı adresten başlayacak özel şoförlü araç hizmeti taleplerinin arasında en az 1,5 saat olması gerekir.

  • Özel şoförlü araç hizmeti hangi illerde geçerlidir?

    Özel Şoförlü Araç Hizmeti İstanbul, Ankara, İzmir (Çeşme dahil), Antalya ve *Bodrum için geçerlidir. Hizmetimiz çerçevesinde şehirlerarası veya merkez dışı ilçeler arası transfer yapılamamaktadır. Aynı ilçe içerisindeki başlangıç ve bitiş transferleri hizmet kapsamında değildir.

    Bodrum için Bodrum (Milas) Havalimanı başlangıç ve bitişli tüm Bodrum Yarımadasına geliş/gidiş transferleri ile Bodrum merkezden başlangıçlı ve bitişli olmak üzere tüm yarımada transferinde hizmet verilmektedir.

    Merkez Dışı İlçeler:

    İstanbul için: Çatalca, Silivri, Sultanbeyli ve Şile;
    Ankara için: Altındağ, Çankaya, Etimesgut, Gölbaşı, Keçiören, Mamak, Sincan ve Yenimahalle dışındaki ilçeler;
    İzmir için: Balçova, Bornova, Buca, Çiğli, Gaziemir, Güzelbahçe, Karşıyaka, Konak, Narlıdere, Menemen ve Urla dışındaki ilçeler;
    Antalya için: Kepez, Konyaaltı, Muratpaşa ve Kemer dışındaki ilçeler;

    *Bodrum transferlerinde Private Banking üyesi müşteriler hizmetten ücretsiz yararlanmaktadır.

  • QNB Finansbank Xclusive müşterisi olabilmeniz için 1 takvim ayı birikim ortalamanızın 100.000TL ve üzerinde olması, QNB Finansbank Özel Bankacılık müşterisi olabilmeniz için 1 takvim ayı birikim ortalamanızın 1.000.000TL olması gereklidir. Xclusive Doctors kart sahiplerinin Xclusive müşterisi olabilmesi için 1 takvim ayı birikim ortalamasının 50.000TL ve üzerinde olması gereklidir. BÜMED Xclusive kart sahiplerinin Xclusive müşterisi olabilmesi için 1 takvim ayı birikim ortalamasının 50.000TL ve üzerinde olması gereklidir.
  • QNB Finansbank'taki birikim ortalamanıza enpara.com'daki birikimleriniz dahil edilmemektedir.

Ücretlendirme

Özel Şoförlü Araç Hizmeti sonrasında transfer ücretini, Xclusive ve BÜMED Xclusive Kredi Kartınız ile Sabiha Gökçen transferleri hariç km. başına KDV dahil 2.3 TL üzerinden ve varsa köprü, otoban, feribot, park ve bekleme ücretleri eklenerek ödeyebilirsiniz. Havaalanı başlangıç transferlerinde araç otoparkta bekleyeceğinden otopark ücreti alınmaktadır.

Sabiha Gökçen transferleri için;

  • Anadolu yakası başlangıç veya bitiş transferi 70 TL,
  • Avrupa yakası başlangıç veya bitiş transferi 90 TL üzerinden ve varsa köprü, otoban, feribot, park ve bekleme ücretleri eklenerek ödeyebilirsiniz.

İlgili tutar misafir tarafından araç içinde imzalanan bekleme süresi ve km bilgisini içeren belgeye istinaden Xclusive ve BÜMED Xclusive kart sahibinin kartından tahsil edilecektir. Köprü ve park ücretleri tarife ücreti kadar transfer ücretine ilave edilecektir. Ancak araç sizi bıraktıktan sonra dönüş için yine otoban/feribotu kullanacağından otoban ve feribot ücretleri, tarife ücretinin iki katı tutarında firma tarafından transfer ücretine eklenecektir.

Özel Şoförlü Araç Hizmeti'nin en kısa mesafe ücreti KDV dahil 46 TL'dir. 20 km.ye kadar olan transferler kısa mesafe olarak kabul edilecektir. Ayda en fazla 1 (bir) kez kısa mesafe transferi yapılabilir. Müşterilerimiz tarafından onaylanan bedeller transfer sonrası müşterilerimizin Xclusive veya BÜMED Xclusive kartlarından çekilecektir.

Ek ücretler kapsamında neler var?

Yolcu Gecikmeleri

Xclusive müşterileri tarafından rezervasyon sırasında bekleme olacağı bildirilmemişse ilk 15 dakikalık bekleme için Xclusive müşterilerinden hiçbir bedel talep edilmeyecektir. 15 dakika beklemeden sonraki ilk 15 dakika için 15 TL (KDV dahil) talep edebilecektir. Eğer toplam 30 dakika beklemenin sonunda müşteri gelmemişse araç geri dönecek ve bu sebeple 40 TL (KDV dahil) müşterinin kredi kartından tahsil edecektir.

Sabiha Gökçen transferlerinde Xclusive müşterileri rezervasyon saatinden sonra 15 dakika beklenir. 15 dakikalık beklemeden sonra Xclusive müşteri gelmemişse transfer bedelinin tümü müşterinin kredi kartından tahsil edilecektir.

Araç gecikmeleri

Araç, 15 dakika gecikir ise, müşterinin ödeyeceği ücret üzerinden herhangi bir indirim yapılmayacaktır. Araç bu 15 dakikadan sonra 15 dakika daha gecikir ise, müşterinin transfer sonunda ödeyeceği ücretten 15 TL indirim yapılacaktır. Araç, rezervasyon saatinden itibaren 30 dakika veya üzerinde gecikirse, müşteri talebine eşdeğer şöforlü araç kiralama hizmeti firma tarafından ücretsiz sağlanacaktır.

Firma tarafından müşteriye gerekli bilgilendirme yapılmasına rağmen, yolcu aracı beklemeden giderse firmanın veya Bankamızın bir telafi yükümlülüğü bulunmamaktadır.

Rezervasyon değişikliği veya iptali bildirim gecikmeleri

  • İptal talepleriniz için mesai saatleri (09:00-23:00) içinde transferinizden en az 8 saat önce; değişiklik taleplerinizi ise, eski ve yeni transferinizden en az 12 saat önce mesai saatleri içerisinde 0216 522 49 59 numaralı Xclusive Hizmet ve Concierge Hattı'nı arayarak yapmanız gerekmektedir. Mesai saatleri, haftanın 7 günü 09:00-23:00 saatleri arasıdır. Değişiklik ve iptal talepleri için bildirim saatine uymamanız durumunda Sabiha Gökçen transferleri hariç 50 km.’ye kadar olan iptallerde 40 TL, 50 km. ve üzeri iptallerde ise 100 TL Xclusive Kredi Kartı'nızdan ücret alınacaktır. Sabiha Gökçen transferlerinde ise transfer bedelinin tamamı Xclusive Kredi Kartı’nızdan tahsil edilecektir.
  • Özel Şoförlü Araç Hizmeti QNB FINANSBANK adına Sabiha Gökçen transferleri hariç BlueShuttle firması tarafından sağlanmaktadır. Transfer sırasında oluşabilecek her türlü durumdan BlueShuttle firması sorumludur.
  • Sabiha Gökçen transferleri QNB FINANSBANK adına TAV İşletme Hizmetleri firması tarafından sağlanmaktadır. Transfer sırasında oluşabilecek her türlü durumdan TAV İşletme Hizmetleri firması sorumludur.

Xclusive ve BÜMED Xclusive müşterilerine sunulan özel şoförlü araç hizmeti kapsamında doğan tüm sorumluluklar ilgili firmaya (Yön Turizm Yolcu Taşımacılığı ve Organizasyon Hizmetleri TİC. A.Ş.) ait olacak olup, QNB Finansbank A.Ş'nin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Özel şoförlü araç hizmeti sebebiyle her türlü talep, istek ve şikayetleriniz için hizmeti veren firma’ya (Yön Turizm Yolcu Taşımacılığı ve Organizasyon Hizmetleri TİC. A.Ş.) 0212 266 05 51 nolu telefonundan ulaşabilirsiniz. Bankamıza bu yönde ileteceğiniz talep, itiraz ve şikayetleriniz de hizmet veren kuruluşa yönlendirilecektir.

243 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ve 246 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğinde yer alan hükümlere istinaden, Bankalar yaptıkları hizmet ve satış işlemlerine ilişkin kayıtlarının dayanağı olan fatura yerine dekont düzenlemekle yükümlüdür. Kredi kartı işlemlerinde hesap özetleri dekont yerine geçtiğinden, Bankamız kredi kartları kullanılarak alınan hizmetler hesap özetinde detaylı olarak yer almaktadır. Dolayısıyla söz konusu hizmetlere ilişkin Bankamızdan fatura talep eden müşteriler, hesap özetlerini tevsik edici belge olarak da kullanabilir.